Doodkapje zei:mag misschien stom klinken maar waarom eten jullie dan geen paddestoel meer?
Doodkapje zei:ik vind het nog goed meevallen hoor. als je plezier wil vind ik wel dat je daar iets voor over mag hebben, en 15 euro is nou toch niet zo duur...
maar ja idd smerig zijn ze wel...
paupie zei:15 euro voor iets dat zo heftig en magisch is.... k vind dat nou niet echt duur
maar OT: ja, pure chocolade versterkt je trip
Dissonant zei:Ben ik nu de enige die zijn paddo's met plezier opeet?
Ik vind dat echt niet vies ofzo.
Guess I'm lucky![]()
Doodkapje zei:idd lucky you!! bah gewoon het idee al... en dan helemaal met die schimmel brrrr. maar binnekort gedroogde zal wel minder erg zijn zeker?
Bengt zei:Je moet gewoon denken aan het plezierdat na die smaak komt en zo erg is het nu toch ook niet.
Het is gewoon de gedachte en de verhalen die worden rondverteld over de slechte smaak die het zo slecht laten smaken.
azgaza zei:dus een stuk chocola dat bijna puur cacao poeder is zal je trip zeker versterken.
Doodkapje zei:ok. als ik dat nu wat eerder had geweten, heb hier vorige keer zitten bevriezen...
! Ik heb voor vanaaf twee porties McKennai ofzo, nog nooit op ben benieuwd. Normaal altijd mexican of hawai 
uhm?DreamWeaver zei:LSD is goed te doen, doordat het zo'n ontzettend kleine hoeveelheid is valt er weinig te proeven eigenlijk.
Patrick a.k.a Spaceface zei:Doodkapje zei:ok. als ik dat nu wat eerder had geweten, heb hier vorige keer zitten bevriezen...
Volgende keer ff een deken erbij pakken! Ik heb voor vanaaf twee porties McKennai ofzo, nog nooit op ben benieuwd. Normaal altijd mexican of hawai
![]()
xcrement zei:is chocolade een MAOI? want heb gelezen dat dat het effect van de lsd juist verminderd.
het vermeerdert het effect jaDissonant zei:Ben ik nu de enige die zijn paddo's met plezier opeet?
Ik vind dat echt niet vies ofzo.
Guess I'm lucky![]()