• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Wiet roken angstig worden

jam

Bewuste gebruiker
Ik snap wel dat je angstig werd als je zo van de wereld was, dat maak ik zelf ook wel eens mee. En je de volgende dag slecht voelen kan ook wel nog, maar is het gevoel nog heel intens of zwakt het nog af?

Zoari

Experimenterende gebruiker
Ik snap je vraag niet zo...

Je hebt een term hiervoor "bad" gaan word het genoemd.
Dat betekent dat je een negatieve gedachten krijgt die niet meer uit je hoofd gaat...je beland dus in een negatieve spiraal. Hier uit komen is dus ook vrij moeilijk voor sommige onmogelijk. Dit heeft niks te maken met hoe veel je op heb maar hoe jij je op dat moment voelt.
Alles begint dus de draaien en te trillen. Je word dus heel erg duizelig, heel erg angstig worden gebeurd dan ook meestal omdat je heel erg duizelig bent en alles ziet draaien word je daar heel erg misselijk van en de meeste mensen gaan dan ook overgeven "Niet iedereen trouwens". Je voelt je de dag dag daarna ook vrij klote of dat is bij mij het geval.

Feedback is altijd welkom

jam

Bewuste gebruiker
Ik weet niet hoe het komt maar de originele reactie waar ik op gereageerd had is weggehaald, daarom klopt deze topic nu precies niet meer. Ik denk dat hij verwijdert mag worden.

Bovenaan