Cheese: De nieuwe Hype

Play_bunny

Wijs gebruiker
Het heeft helemaal niets met de kaas die wij kennen te maken. De drugs lijkt op parmesaanse kaas, en daarom heeft het de naam kaas gekregen.
Eerlijk toegegeven, wat denk je dat er anders gebeurt als je drugs gaan mengen. Medicijnen en heroine combineren is nu niet de meest slimme actie.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Old Amsterdam ftw

maar ot: zieke shit hoor, cold medicine...
dxm? pseudo-efedrine? er wordt niet echt uitgeweidt.

Doerak

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
Old Amsterdam ftw

maar ot: zieke shit hoor, cold medicine...
dxm? pseudo-efedrine? er wordt niet echt uitgeweidt.
Dat vroeg ik me ook al af. Google geeft inderdaad hits als DXM en griepmedicijnen... Ben er niet veel wijzer van geworden.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Wikipedia:

Cheese is formed by combining heroin and crushed tablets of certain over-the-counter common cold medication, such as Tylenol PM. Such a cold medication contains acetaminophen, the active ingredient in Tylenol, and the antihistamine diphenhydramine, the active ingredient in Benadryl.

Dus.

Doerak

Bewuste gebruiker
Oh jaaa. Maar natuurlijk :)

Ik ben niet zo thuis in de pharmaceutica. Ik was trouwens toch niet van plan deze combi te proberen. Ik kan wel leukere dingen bedenken dan in mijn eigen kots te sterven.

Play_bunny

Wijs gebruiker
het lijkt op parmesaanse kaas, vandaar dat het kaas heet.
Tja, waar ze die logica vandaan halen is mij echt een raadsel eigenlijk

BillyBilo

Badass junkie
black tar heroine is klote man, haal gewoon een zakkie bruin als je je fijn wil voelen, en doe je cheese gewoon op brood, daar is het toch voor.

Bovenaan