Lezing in Utrecht: (Hoe) werken psychedelica?



Deze lezing was een groot succes in Groningen! In mei is Utrecht aan de beurt.

Van psychologie tot farmacologie en terug; in deze lezing wordt op zowel subjectief als 'objectief' niveau bespreken wat het betekent om te trippen. Twee vooraanstaande wetenschappers geven een overzicht van actueel onderzoek naar psychedelica, naar klinische trials in de gezondheidszorg en neurale mechanismen.

Hebben psychedelica enig nut? En wat zijn de risico's? Waar liggen de mogelijkheden? Wat is bekend over de werking van psychedelica in de hersenen? In hoeverre kunnen technieken als fMRI, PET en neuroimaging iets bijdragen aan psychedelisch onderzoek. En wat zegt dit dan over bewustzijnsonderzoek?

Deze en andere interessante vragen komen aan bod tijdens onze lezingen serie (Hoe) werken psychedelica?

Deze lezing wordt georganiseerd in samenwerking met Werkgroep Gamma.
In verband met beperkte tijd voor een vol programma verzoeken we iedereen om OP TIJD AANWEZIG TE ZIJN! We willen echt om 19.30 beginnen. KOM DUS OP TIJD!

Geïnteresseerden uit Amsterdam moeten nog even geduld hebben; in juni is ook deze stad aan de beurt!
 

Beanhead

Badass junkie
iSmokex zei:
Immo zei:
Idd!

OT
Opzich lijkt dit me echt interessant, hellaas is het in Utrecht. Hopen dat er ook eens zoiets in Den Haag word gehouden! :P

Ik dacht trouwens echt dat jij in België woonde :tearsofjoy:.

Anyway dit lijkt me anders wel zeer interessant en ik ga er naartoe ook.
 

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Heh. Enige kans dat dezelfde lezing ook nog ergens in Brabant gehouden wordt toevallig? =p niet dat ik niet bereid ben om naar Utrecht te gaan ofzo... is iig al stukken beter dan dat pokke-eind naar Groningen.
 
Bovenaan