Vraagje - hoeveelheid sleutelpuntje

Mindgamer

Badass junkie
Ik zat me eigenlijk af te vragen, hoeveel MG is een sleutelpuntje MDMA? Ik heb tegenwoordig alleen nog maar poeder en geen pilletjes meer, en geen nauwkeurige weegschaal om het bij het uitgaan te doseren. Als ik flinke schepjes doe, om in bommetjes te draaien. Iemand enig idee? Thanks.

Jij gebruikte toch geen drugs? Post anders een foto van een sleutel die ong dezelfde afmetingen heeft en dan kan iemand wel zeggen hoeveel mg dat zou zijn.

Ha, dat is het probleem en de vraag waar ik ook mee zit/zat.
Heb nu capsules gekocht van max. 250mg, en vanuit daar de caps gevuld.
Het is maar een tijdelijke oplossing, misschien ook iets voor jou Mindgamer? :P

No offence, maar je zit altijd te klagen dat je hoofd gek draait enzovoort.. zou je dan niet best van de mdma afblijven? :P

*kuch.. dan is dit niet de manier.. *kuch

Maar have fun! Ik denk dat het zo'n 10 tot 15 mg is. Wilde gok.

Mis, een flink sleutelpuntje is al snel 40-60mg

Maar ff serieus: haal een weegschaal ergens vandaan of los het op in water om het nauwkeuriger te doseren. Van schuimbekkend danwel kotsend op de grond liggen is nog nooit iemand beter van geworden.

Nee, ik moest dit voor iemand anders vragen.
Zelf gebruik ik absoluut geen drugs meer en vooral niet in December maanden.

ligt aan de sleutel,

Oplevering-Toren-van-Pisa.gif

meestal 4 sleutelpuntjes uit een halfje.

Je kan er ongeveer van uit gaan dat 1 sleutelpunt ongeveer 50mg is. Heb verschillende sleutels gebruikt en vaak gewogen (dmt). Dus als je 2 grote sleutelpuntjes doet zit je wel goed denk ik.

Maar het gewicht van drugs kan natuurlijk ook verschillen.

Mindgamer, jij zoekt graag antwoorden op vragen die je al kent he? Ook merk ik dat je je graag dom voordoet als het zo uitkomt. Ik dacht dat je zo slim was? En dat je hier weg zou gaan?

Je stelt me een beetje teleur zo. Jammer, jammer, jammer.

Drientje zei:
Mindgamer, jij zoekt graag antwoorden op vragen die je al kent he? Ook merk ik dat je je graag dom voordoet als het zo uitkomt. Ik dacht dat je zo slim was? En dat je hier weg zou gaan?

Dit heeft niks met mij te maken.
Zelf ga ik hier weg en opzoek naar een goed leven met de bijbel in mijn rechter hand, en met een middelvinger vanuit mijn linkerhand. Om alle moeilijkheden die op mijn pad komen, ga ik mezelf lachend naar het transcendente toe werken.

Mindgamer zei:
Drientje zei:

Dit heeft niks met mij te maken.
Zelf ga ik hier weg en opzoek naar een goed leven met de bijbel in mijn rechter hand, en met een middelvinger vanuit mijn linkerhand.
Doen! Goed idee! Blij dat je besloten hebt om je geluk elders te beproeven! Schijt aan de wereld, als ze je niet mogen schijt je ze in hun bek en prop je die bijbel er achteraan. Dat zal ze leren.

Mindgamer zei:
Ik zat me eigenlijk af te vragen, hoeveel MG is een sleutelpuntje MDMA? Ik heb tegenwoordig alleen nog maar poeder en geen pilletjes meer, en geen nauwkeurige weegschaal om het bij het uitgaan te doseren. Als ik flinke schepjes doe, om in bommetjes te draaien. Iemand enig idee? Thanks.

WTF snuif gewoon dat zakje helemaal leeg :eek: ik doe niet aan sleutelpuntjes
:wave:

skunkopaat zei:
Mindgamer zei:

stoer man.. voelt ook lekker het dan mdma snuiven?

plantenbak zei:
skunkopaat zei:
Mindgamer zei:

stoer man.. voelt ook lekker het dan mdma snuiven?
Dat heb ik nooit gedaan.
Je kan wel zo sarcastisch doen, maar ik vind het nou eenmaal een domme vraag, en meningen zijn er om geuit te worden toch, sorry als iemand iemand beledigt heb.

plantenbak zei:
Angramar Temenos zei:
Of mischien kan iemand hier gewoon een sleutelpuntje pakken en het voor hem afwegen, in plaats van met dom off topic gelul komen.

nee jij komt met een geniaal antwoord wil je zeggen?
Ik vind het anders een heel goed idee van hem :wink:

Helaas heb ik zelf geen weegschaaltje..

ja die AT is retard.

ik heb gewogen, bij mij kwam het uit op 43mg.

peace

jammer dat die lekkere gezellige methyleen-dioxy verbinding vastzit aan zoeen smerig vernietigende amfetamine

vogel zei:
jammer dat die lekkere gezellige methyleen-dioxy verbinding vastzit aan zoeen smerig vernietigende amfetamine

4-fluor-amfetamine is beter he? :)
Jammer dat er geen 4-kwik-amfetamine bestaat :(

bij mij is een sleutelpunt altijd tussen de 40-70 mg, maar ligt aan je sleutel inderdaad.

maar zeg tegen die vriend dat als hij een beetje logisch nadenkt ook zonder weegschaal kan verdelen, als je bijvoorbeeld een gram heeft, verdeel je het door 10 gelijkmatige stukken, dan hebje ongeveer 100 mg per segment en als je het daarna nog kleiner wil doen verdeelje die 100 mg door 2. zo kun je redelijk je hoeveelheiden inschatten, maar het beste is nog altijd een weegschaal kopen ;)

Terug
Bovenaan