Wat te doen tegen drugshonden??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Krs
  • Startdatum Startdatum

Krs

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraag! het schijnt dat er op feesten steeds meer word gecontroleerd met drugshonden. bijv. op dominator! Mijn vraag is nu wat kan je er tegen doen dat ze je niet pakken als je pillen bij je hebt? :s .

alvast bedankt.

greetz

Geen pillen meenemen!!!
Verder kun je ze echt niet verstoppen, maar controles met drugshonden zal echt niet zo snel gebeuren.

en ik heb hoort dat er eigelijk niet zo veel drugshonden zijn, en dat ze ze alleen maar inschakelen bij auto controles, en op grote manifestaties, en als je zeker wilt weten ofdat het een drugshond is of niet, gooi een pilletje naar hem en als hij begint te blaffen en te doen nja dan beter geen pilletjes meenemen

roaren* zei:
en ik heb hoort dat er eigelijk niet zo veel drugshonden zijn, en dat ze ze alleen maar inschakelen bij auto controles, en op grote manifestaties, en als je zeker wilt weten ofdat het een drugshond is of niet, gooi een pilletje naar hem en als hij begint te blaffen en te doen nja dan beter geen pilletjes meenemen
Whahah 5 euro naar een hond gooien om te testen of het een drugshond is whahaah jij bent grappig :D

Mac... zei:
Geen pillen meenemen!!!
Verder kun je ze echt niet verstoppen, maar controles met drugshonden zal echt niet zo snel gebeuren.

Op Dominator waren een aantal mensen gepakt door zon hond. Hij blafte niet maar gaat er gewoon naast zitten. De 20e ga ik naar decibel en daar zijn ze mischien ook wel :( . En tja wil opzich wel wat mee kunnen nemen :D

Mac... zei:
Trip Unit zei:
Mac... zei:
5 euri :o das veel
voor goed spul betaal je altijd meer :P

Nee joh, je moet gewoon de juiste mensen kennen. Heb wel vaker goede (echt goede, want ik moet niks van die schijtpillen hebben) schijfjes gehad voor € 2,- ofzo.

LAAT JE NIET AFZETTEN GEK!!! :P
Ja maar deze pillen bevatten iets boven de 200 gram mdma en zijn ook een slagje groter als normaal :D

tja dan nog, ik betaal geen 5euro voor een pil, kan wel begrijpen dat er veel mdma inzit maar dan nog, tja koop dan gewoon een goedkoop pilletje en gooi die naar die hond :P

roaren* zei:
tja dan nog, ik betaal geen 5euro voor een pil, kan wel begrijpen dat er veel mdma inzit maar dan nog, tja koop dan gewoon een goedkoop pilletje en gooi die naar die hond :P
Tjah ieder zijn eigen smaak zo ook pil,maaruh het hoeft niet zo te zijn dat als er honden langs je gaan dat ze je zeker pakken hoor.
Die honden pakken zeker niet alles.

ja weetek niet, maar ze zijn inderdaad getrained op bepaalde dingen, bijvoorbeeld aleen maar pillen of aleen maar weed ofzo

roaren* zei:
ja weetek niet, maar ze zijn inderdaad getrained op bepaalde dingen, bijvoorbeeld aleen maar pillen of aleen maar weed ofzo
Honden zijn op zeker niet op 1 ding getraint.
Ze worden verslaafd gemaakt aan meerdere soorten drugs.

5 euro is idd veel geld. kan ze krijgen voor 2 euro en dan heb ik van die blauwe mistus :D

wow schiterend kwil ook es blauwe mitsus hebben :( vorig weekend dubbele mitsus had :) mm waren ook wel goei pillen ze :eek: :love:

Ja als je vlak bij de drukker kunt halen, helaas hebben de meeste mensen dit geluk niet, meestal voor die prijs moet je er al een stuk of 1000 afnemen

naja 2 euro vind ik wel een mooi prijsje. heb ik er wel voor over wat je word flink wappie van die dingen :eek:

Trip Unit zei:
Mac... zei:
Trip Unit zei:
Mac... zei:

Nee joh, je moet gewoon de juiste mensen kennen. Heb wel vaker goede (echt goede, want ik moet niks van die schijtpillen hebben) schijfjes gehad voor € 2,- ofzo.

Ja maar deze pillen bevatten iets boven de 200 gram mdma en zijn ook een slagje groter als normaal :D
ik hoop dat je 200 mg bedoelt :mrgreen:

betaal meestal 2 euro voor een pilletje maar voor die blauwe mitsus heb ik wel een keer 5 betaald.

maar vond die M&M veel leuker eigenlijk voor 2 euro :)

Jeller zei:
Trip Unit zei:
Mac... zei:
Trip Unit zei:
Mac... zei:

ik hoop dat je 200 mg bedoelt :mrgreen:

Idd, anders zou 5 euri helemaal niet veel zijn :P

heb gehoort dat die honden niet door pindakaas en gemalen koffiebonen poeder kunnen reuken :D
hopelijk is dit waar :s

Zie je ineens iedereen met een pot calvë pindakaas en een lekkere kop koffie staan op die party's. valt ook niet op :P

Zo jongen, jij wilt later zeker boer worden

En Gabber :D

on topic, Peper schijnt de geur te beinvloeden zodat zo'n hond dat niet meer ruikt, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen. Beste is om de zooi gewoon goed te verstoppen (be creative) en van te voren klein jointje roken. Dan begint zo'n beest wel tegen je te blaffen, maar ja dan zeg je dat je dus van te voren een jointje hebt gehad... dag security!

idd die honden zijn of op het 1 of op het ander getrained.

beste is 2 pilletjes ergens onder je t shirt plakken zodat ze die vinden en dan de rest ergens onder de batterij van je telefoon

Trip Unit zei:
Rook vooral een jointje.....
Geloof mij,zodra die hond naast je gaat zitten word je bijna uitgekleed.

Ja klopt ook wel, maar als je ze dan goed verstopt hebt en ze vinden dus niks kan je zo doorlopen. Het is bewezen. :wink:

Ik denk trouwens wel dat ze die honden ook op wietgebruik trainen, maar zeker weten doe ik dat ook niet. In ieder geval doet men niet zo heel moeilijk als je zegt dat je een jointje hebt gerookt, dus als ze die honden daar niet op zouden trainen, zouden ze dat ook niet accepteren als excuus.

De meeste van die honden (zijn er niet zo heel veel van in NL) worden namelijk ook gebruikt voor controles op internationale treinen e.d. waar ze in de grensstreken mee controleren.

Bij de weg, laten we de beste verstop plekken hier maar even achterwege laten, denk dat het blauwe tuig ook wel mee leest op fora als deze... :wave:

Dat doen ze zeker weten. :D dag juutje :P

Maar goed, iedere drugshond is slechts getraind op enkele soorten drugs. Dit doen ze extra om dit soort misverstanden te voorkomen. En ik weet zeker dat ze geen wiethonden gaan gebruiken op party's, omdat deze op veel party's ook is toegstaan.

Mac... zei:
Dat doen ze zeker weten. :D dag juutje :P

Maar goed, iedere drugshond is slechts getraind op enkele soorten drugs. Dit doen ze extra om dit soort misverstanden te voorkomen. En ik weet zeker dat ze geen wiethonden gaan gebruiken op party's, omdat deze op veel party's ook is toegstaan.

Ok, als je logisch nadenkt lijkt me dat ook wel kloppen. Alleen heb ik de ervaring dat je er met die smoes wel mee weg kunt komen...

Ach ja, als je geen risico wilt lopen moet je gewoon niks mee nemen. It's so simple!

maar die honden die op partys rondlopen zijn bijna nooit drugshonden, je moet het zo zien, op een grote party met 2500 mensen heeft 1/3 ongeveer toch zeker iets van drugs mee dat zijn afgerond ongeveer 800 mensen, als ze al die mensen heel goed moeten fouileren (uitkleden e.d.) dat kan toch helemaal niet, das veel teveel werk, drugshonden gaan ze alleen maar inzetten bij razzia's of bij grenscontroles, en controles in autos

Heb je gelijk in, maar er wordt beweerd in het begin van dit topic dat het over drugshonden gaat. Over het algemeen zijn deze honden niet van de politie en slechts van de hondenbewaking. Deze zijn alleen getraind luisteren op commando. Zoals: Pak 'm en zit :P

5 euro per pil? :eek: En ik vond mn dealer al n afzetter toen ie 4 euro per pil wilde hebben, en k m zei je kunt er 3,50 hebben en meer geef ik je niet voor die zooi dan ga ik zonder pillen t weekend door (kreeg ze lekker toch).

triple Xjes :love: , sonics :love: , blauwe mitsu's :love:

en vroeger had ik nog wat favo's maar die schijnen er nergens meer te zijn...

naja ik ga het gewoon goed verstoppen en dan moet het toch wel lukken. en tja als gepakt word hebk pech maar dat zal wel meevallen. ga me er maar niet zo druk om lopen maken ook dat schiet niet op.

Christiaan18 zei:
naja ik ga het gewoon goed verstoppen en dan moet het toch wel lukken. en tja als gepakt word hebk pech maar dat zal wel meevallen. ga me er maar niet zo druk om lopen maken ook dat schiet niet op.

Nee, think of some place nice and try to forget that you're going to prison for a very long time if they find 15 kil of blow in your suitcase (George Jung) :wink:

Een kennis van mij was gepakt met 25 pillen op Luna.
Hij werd ondervraagd waar het vandaan kwam etc.
Hij moest een afstandsverklaring invullen en mocht gewoon verder!

Dus het zal wel meevallen

Terug
Bovenaan