Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Whahah 5 euro naar een hond gooien om te testen of het een drugshond is whahaah jij bent grappigroaren* zei:en ik heb hoort dat er eigelijk niet zo veel drugshonden zijn, en dat ze ze alleen maar inschakelen bij auto controles, en op grote manifestaties, en als je zeker wilt weten ofdat het een drugshond is of niet, gooi een pilletje naar hem en als hij begint te blaffen en te doen nja dan beter geen pilletjes meenemen
Toch weer een pakje peuke en een leuke aansteker...Mac... zei:5 euridas veel
voor goed spul betaal je altijd meer :PMac... zei:5 euridas veel
Mac... zei:Geen pillen meenemen!!!
Verder kun je ze echt niet verstoppen, maar controles met drugshonden zal echt niet zo snel gebeuren.
Trip Unit zei:voor goed spul betaal je altijd meer :PMac... zei:5 euridas veel
Ja maar deze pillen bevatten iets boven de 200 gram mdma en zijn ook een slagje groter als normaalMac... zei:Trip Unit zei:voor goed spul betaal je altijd meer :PMac... zei:5 euridas veel
Nee joh, je moet gewoon de juiste mensen kennen. Heb wel vaker goede (echt goede, want ik moet niks van die schijtpillen hebben) schijfjes gehad voor € 2,- ofzo.
LAAT JE NIET AFZETTEN GEK!!! :P
Tjah ieder zijn eigen smaak zo ook pil,maaruh het hoeft niet zo te zijn dat als er honden langs je gaan dat ze je zeker pakken hoor.roaren* zei:tja dan nog, ik betaal geen 5euro voor een pil, kan wel begrijpen dat er veel mdma inzit maar dan nog, tja koop dan gewoon een goedkoop pilletje en gooi die naar die hond :P
Honden zijn op zeker niet op 1 ding getraint.roaren* zei:ja weetek niet, maar ze zijn inderdaad getrained op bepaalde dingen, bijvoorbeeld aleen maar pillen of aleen maar weed ofzo
ik hoop dat je 200 mg bedoeltTrip Unit zei:Ja maar deze pillen bevatten iets boven de 200 gram mdma en zijn ook een slagje groter als normaalMac... zei:Trip Unit zei:voor goed spul betaal je altijd meer :PMac... zei:5 euridas veel
Nee joh, je moet gewoon de juiste mensen kennen. Heb wel vaker goede (echt goede, want ik moet niks van die schijtpillen hebben) schijfjes gehad voor € 2,- ofzo.
LAAT JE NIET AFZETTEN GEK!!! :P![]()

Jeller zei:ik hoop dat je 200 mg bedoeltTrip Unit zei:Ja maar deze pillen bevatten iets boven de 200 gram mdma en zijn ook een slagje groter als normaalMac... zei:Trip Unit zei:voor goed spul betaal je altijd meer :PMac... zei:5 euridas veel
LAAT JE NIET AFZETTEN GEK!!! :P![]()
![]()
Trip Unit zei:Rook vooral een jointje.....
Geloof mij,zodra die hond naast je gaat zitten word je bijna uitgekleed.

Mac... zei:Dat doen ze zeker weten.dag juutje :P
Maar goed, iedere drugshond is slechts getraind op enkele soorten drugs. Dit doen ze extra om dit soort misverstanden te voorkomen. En ik weet zeker dat ze geen wiethonden gaan gebruiken op party's, omdat deze op veel party's ook is toegstaan.
Christiaan18 zei:naja ik ga het gewoon goed verstoppen en dan moet het toch wel lukken. en tja als gepakt word hebk pech maar dat zal wel meevallen. ga me er maar niet zo druk om lopen maken ook dat schiet niet op.