Wat te doen tegen drugshonden??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Krs
  • Startdatum Startdatum
inderdaad, een vriend van me was eens gepakt met 7 pillen, gewoon een pv had, en het is nu bijna zes maanden geleden en hij heeft er nog altijd niets van hoord, de blauwe weten ook wel dat dat voor eigen gebruik is, ze gaan alleen proberen om erachter te komen van waar dat ze komen, zeg dan gewoon dat je ze ergens gekocht hebt op een fuif..

Het aantal pillen en de gevolgen hangt af van de organisatie. Dus je kunt overal op rekenen (beter gezegd nergens).

Sommigen laten je gaan met veel pillen (zie voorbeeld hierboven) maar bij andere feesten wordt anders gereageerd.

Wat ik vanuit mijn werk op feesten tegenkom:
- minder dan 2 pillen mogen worden meegenomen;
- er mogen geen pillen worden meegenomen, pillen worden afgepakt;
- er mogen geen pillen worden meegenomen, pillen worden afgepakt; je wordt eruit gezet;
-er mogen geen pillen worden meegenomen, pillen worden afgepakt, politie wordt gewaarschuwd.

Allerlei smaakjes zijn mogelijk dus je loopt elk risico als je (veel) pillen meeneemt.

Marcel zei:
Het aantal pillen en de gevolgen hangt af van de organisatie. Dus je kunt overal op rekenen (beter gezegd nergens).

Sommigen laten je gaan met veel pillen (zie voorbeeld hierboven) maar bij andere feesten wordt anders gereageerd.

Wat ik vanuit mijn werk op feesten tegenkom:
- minder dan 2 pillen mogen worden meegenomen;
- er mogen geen pillen worden meegenomen, pillen worden afgepakt;
- er mogen geen pillen worden meegenomen, pillen worden afgepakt; je wordt eruit gezet;
-er mogen geen pillen worden meegenomen, pillen worden afgepakt, politie wordt gewaarschuwd.

Allerlei smaakjes zijn mogelijk dus je loopt elk risico als je (veel) pillen meeneemt.
En je werkt bij? als ik vragen mag :mrgreen:

Natuurlijk mag je dit vragen!

Ik werk bij Unity (http://www.unitydrugs.nl). Dit is een organisatie die op dancefeesten objectieve drugsvoorlichting geeft en tevens testen we ook drugs, dit laatste niet op feesten maar op 1 van de vele testlocaties (zie http://www.drugs-test.nl/).

Ik geef ook drugsvoorlichting. Behalve theoretische kennis is het ook belangrijk om ervaring te hebben met drugs. Het is overigens vrijwilligerswerk. We staan op bijna alle grote parties.

Superleuk! :wink:

Tot nu toe alleen in Nederland al hebben we nu ook een eerste feest in Duitsland.

Helaas nog niet in België.... :cry:

nou gister was dan decibel er was geen hond te bekennen. fouillering stelde ook niet veel voor :D was een top feest flink wappie :eek:

Decibel was zeker een topfeest. Goede sfeer, lekkere muziek, mooie locatie, leuke lui. Gisteren moest ik werken maar heb er genoeg van meegekregen.

Er zijn overigens gisteren wel mensen door de politie opgepakt (o.a. met paar gram speed).

daar heb ik niks van meegekregen dat er mensen waren opgepakt. liep wel veel beveiliging en jammer dat er af en toe een vechtpartij was. maja daar trek me niet zoveel van aan. gwoon weer door beuke :D

Even over het omzijlen van drugshonden:

Luchtdicht verpakken op plastic en dicht dat dicht bij je lichaam houden kan helpen. Het plastic wordt namelijk warm en gaat dus erger ruiken, het voorkomt de verspreiding van de geur van drugs niet, maar het 'vermindert' het als het ware.

Overigens kun je ook als een hond bij je komt je aansteker of iets anders waar gas in zit leeg laten lopen (het liefst onopvallend in je broekzak). Gas beperkt het reukvermogen van de hond. Dit wordt oa. ook gebruikt bij grensovergangen waar strenge controles zijn (Cuba, Mexico ed.).

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar dat terzijde.

boy zei:
Even over het omzijlen van drugshonden:

Luchtdicht verpakken op plastic en dicht dat dicht bij je lichaam houden kan helpen. Het plastic wordt namelijk warm en gaat dus erger ruiken, het voorkomt de verspreiding van de geur van drugs niet, maar het 'vermindert' het als het ware.

Overigens kun je ook als een hond bij je komt je aansteker of iets anders waar gas in zit leeg laten lopen (het liefst onopvallend in je broekzak). Gas beperkt het reukvermogen van de hond. Dit wordt oa. ook gebruikt bij grensovergangen waar strenge controles zijn (Cuba, Mexico ed.).

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar dat terzijde.

hehe, dat laatste zinnetje doet het hem :mrgreen:

jammer dat de pm's uitgeschakeld zijn van kheb nog wat goeie tips om je dope weg te steken die de blauwen bijna niet kunnen vinden, maar kwil ze niet hier zetten because i know your reading it to my blue friends of the "law"!! (of bennek beetje paranoia?..) :mrgreen:

roaren* zei:
jammer dat de pm's uitgeschakeld zijn van kheb nog wat goeie tips om je dope weg te steken die de blauwen bijna niet kunnen vinden, maar kwil ze niet hier zetten because i know your reading it to my blue friends of the "law"!! (of bennek beetje paranoia?..) :mrgreen:

nee, zeer verstandige beslissing.

jah idd slim om het hier niet neer te zetten:P dat zou ik ook niet doen. maare anders stuur je je tips maar naar me email als je wil :)

Marcel zei:
Natuurlijk mag je dit vragen!

Ik werk bij Unity (http://www.unitydrugs.nl). Dit is een organisatie die op dancefeesten objectieve drugsvoorlichting geeft en tevens testen we ook drugs, dit laatste niet op feesten maar op 1 van de vele testlocaties (zie http://www.drugs-test.nl/).

Ik geef ook drugsvoorlichting. Behalve theoretische kennis is het ook belangrijk om ervaring te hebben met drugs. Het is overigens vrijwilligerswerk. We staan op bijna alle grote parties.

Superleuk! :wink:

Ik kom wel een keer langs bij die tent als ik het kan vinden op het volgende evenement of feest (enig idee op welke je aanwezig bent?), altijd leuk om even te lullen :)

ik heb die tent gezien op decibel :D die stond toch voorbij de poort? beetje onduidelijk maar mischien snap je wat ik bedoel :beer:

Kom de volgende keer maar langs ja, zou leuk zijn! We stonden inderdaad bij de ingang van Decibel.

Enne...we krijgen supervage gasten aan de stand dus zolang je niet op ons begint te spugen is het leuk als je langs komt! :)

Soms hangt er een grote poster van Unity en soms hangen we over het hele terrein posters met "Wat neem jij nou op een avond?" en daaronder wat pillen, coke en ghb. Misschien heb je ze zien hangen bij Decibel.

Ik was niet op Decibel, maar een vriend van mij wel en die had het over een 'drugstesttent' of iets in die richting, toen moest ik meteen even hieraan denken :)

ik heb het wel gezien was alleen niet in me opgekomen dat er iemand van dit forum werkte was iets te druk met andere dingen in me hoofd :D

ik heb van mijn dealertje gehoord dat ze pillen niet ruiken maar pep wel :s
hij vertelde me idd van die drugshonden op dominator

selly zei:
ik heb van mijn dealertje gehoord dat ze pillen niet ruiken maar pep wel :s
hij vertelde me idd van die drugshonden op dominator

Onzin, ze ruiken echt wel alles. btw in de meeste schijven zit ook pep

niet juist, heb ergens gelezen dat er maar in 1% van alle pillen speed zit..
dus de kans dat je speed in je pillen hebt is heel miniem

Ok, volgens mij klopt het niet, maar mensen hebben me verteld dat ik niet zo eigenwijs moet zijn.

Maar dan nog kunnen drugshonden iig wel schijven opsporen. Alles geeft een geur af, dus ook schijven. En honden kunnen getraind worden op vrijwel elke geur.

Gebruikers denken vaak dat er speed in XTC-pillen zit. Dit is echter niet vaak het geval. In minder dan 1% van de XTC-pillen wordt speed aangetroffen.

bron: http://www.drugs-test.nl/default14017.html

-heb het gevonden op een website dat marcel(iemand van het forum) hier ergens heeft gepost, mooie site trouwens!

Nou...het fabeltje van de speed is snel ontrafeld! Klasse! :wink:

Overigens was het in de gabbertijd wel het geval dus ik snap wel waar het vandaan komt. Toen kregen we bij de testservice veel pillen met speed.

En veel gebruikers van x roepen dat er speed in zit. Bijna altijd blijkt dat ze dan te regelmatig gebruiken (meer dan 1 x in de 4-6 weken) en dan werkt vooral het speedy effect. Vandaar dat het dan al snel geroepen is dat er "tegenwoordig steeds meer speed in de pillen zit".

Nja, dat verklaart wel meteen waarom er voor mijn gevoel nog maar weinig goeie pillen te krijgen zijn.
Als ik geen pep gebruik bij de pillen, word ik zo wazig als maar zijn kan en loom, moe, gaar, geen zin om te dansen, alleen om te spacen.

ik vind pep en x een schitterende combi, je moet gewoon zorgen dat je meer x dan pep binnen hebt, van de speed ga je heel de nacht kunnen doorgaan lekker wakker blijven, nooit moe worden, en van de x ga je echt spacen :love: :love: :love: mmmmm drugs, krijg er weer zin in :P maar ja binnen 5uurtjes ga ik wel lekker hard aan gaan zijn denk ek :mrgreen:

nog nooit pep gebruikt. maar dat is dus goed te combineren met x msichien toch maar eens proberen :D

als je nog nooit pep hebt gebruikt, zou ek et dan toch eerst apart doen, dan weet je tenminste hoe het voelt met de pep aleen

een redelijk groot verschil ja, maar ja hangt af welke pillen je hebt, als je echte stuik pillen hebt kan je dat niet vergelijken met pep, met pep ben je echt scherp gefocusd, en van pep sta je een beetje agressief en van x ga je echt super lief zijn tegen alles en iedereen
gewoon ja kzou zeggen eens proberen, want na 1 keer kun je niet echt verslaafd graken

Terug
Bovenaan